EMS Krk Zpět Těla Stimulátor Masáž Elektrické Desítek Číslici AcupunctureDigital MachineTherapy Puls Svalové Relaxaci Zdravotní Péče

12 Režimy DESÍTKY Tělo Masér Rychlovarná EMS Terapie Puls Svalové Stimulátor Baterie Úlevu od Bolesti, Péče o Zdraví Nástroj, S 4 Elektrodové Podložky LCD Displej Domácí Kanceláře Funkce 1.Vestavěný 12 stimulace režimy pro víceúčelový masážní zážitek, může účinně zmírnit bolest a únavu, podporují krevní oběh a zlepšit svalový výkon. 2.LCD displej a ovládací tlačítko pro snadné ovládání zkušenosti, toaletní přepínat režimy, upravit úrovně intenzity a rychlosti, zapnutí/vypnutí podle vašich preferencí. 3.Automatické vypnutí a funkce časovače může efektivně ušetřit energii, pouze 3*1.5 V AAA baterie potřebné pro nepřetržité zábavy. 4.Přenosný a lehký design, můžete dát do tašky nebo batohu, který šetří prostor se nese vánek. 5.Ideální dárek pro vaši rodinu a přátele, aby ukázat svou lásku a péči o své zdraví, to může řešit širokou škálu každodenních zdravotních nepohodlí pro vaše celé tělo jako nohy, ruce, žaludek a podobně. Specifikace Materiál: ABS Shell Barva: Bílá Podsvícení Barva: Modrá Typ displeje: LCD Displej Tělo Režim: 9 Režimů(Krk, Ramena, Záda, Paže, Pasu, Boků, Břicha/Bříško, Nohy, Svaly) Masážní Režim: 3 Režimy(Hnětení, Klepnout, Otočit) Intenzita: 40 Úrovně(Nastavitelné) Množství Kanálů: Dva Kanály Průběh: Obousměrný Wave Pulse Napájení: DC 4,5 V 3* AAA Baterie(Není Zahrnují) Výstupní Frekvence: 1~120Hz Výstupní Puls Width: 100~250uS Výstupní Napětí: 40V±20% Zatížení Detekce: Ano Klíčové Hlasové Výzvy: Ano Velikost produktu: cca. 145*65*25mm Laskavě Poznamenal: 1.Je zakázáno používat těhotné ženy, pacienti s onemocněním srdce, nebo jen provozované na operaci, a tak dále. 2.Prosím, přečtěte si uživatelskou příručku pečlivě před použitím, aby se zabránilo nesprávné aplikace nebo operace. Obsah Balení: 1* Desítky Jednotky 4* Elektroda Podložky (2 Páry) 2* 2-Way Elektrod Dráty 1* Uživatelská Příručka

Pro Zdraví, Bolest V Krku, Desítky Velký Stroj, Bederní Masážní Strojek Elektrický, Osobní Masér Elektrický, Massag, Elektrické Svalové Stimulátor, Dhl, Muži Svalový Stimulátor, Elektroda Elektro Stimulaci.

Značka Hailicare
Certifikace CE