DESÍTKY EMS Jednotka Stroje 16 Modelů 10 Podložky Digitální Svalový Stimulátor Elektronické Pulzní Tělo Masér Rychlovarná herald Desítky Stroj

Digitální Electrostimulator Přenosné EMS DESÍTKY Masáž, 16 Režimy 10 Podložky 2 Kanály Dobíjecí Svalové Stimulátor Elektro Masér pro Krční / Nohy / Břišní / Zpět / Krk Úlevu od Bolesti

1. Toto zařízení se používá k úlevě od napětí a zasláním elektrické impulsy prostřednictvím elektrod umístěných na kůži do hlubších nervových vláken, může pomoci zmírnit ty otravné bolesti, zmírnit únavu a napětí ramen , zlepšení kvality spánku, k úlevě od bolesti z těla. 2. Simultánní duální výstup design pro dvě osoby nebo dvě různé oblasti těla, můžete použít tlačítko "+" ke zvýšení intenzity nebo "-" tlačítko snížení intenzity režimu. 3. 16 pre-naprogramované masážní režimy v obdélníkovém provedení: Masáže, Akupunktura, Baňkování, Stáčení, Shiatsu-Hluboké, Masážní režim pro citlivé díly. 2-4 masáž metody v každém režimu. 16 režimy celkem. 4. Nastavitelný časovač od 10 do 60 minut pomocí "T" tlačítko, default časovač: 20 minut. 20 nastavitelná intenzita / síla úrovně. 5. Snadno čitelný animovaný podsvícený LCD displej, lepší pohled na displej, a to zejména v noci nebo v temné světlo. Interní dobíjecí lithiová baterie: až 4-6 hodin nepřetržitého používání.

Mgn7c, Fire Emblem Meč, Elektrické Masážní, Elektrický Stimul, Akupunkturní Přístroje, Cape Masáž, Elektrické Svalové Stimulátor, Elektrický Masážní Stimulátor Celé Tělo Uvolnit Sv, Ems Jednotka, Deset.

Puls desítky Akupunktura Akupunkturní Masáž Těla
Plug Typ EU Plug