Elektrické Topné Podložky pro Krk, Zpět, Rameno Úlevu od Bolesti, Terapie Cape Topení Deka s Ochranu proti Přehřátí Topení Vesta Zimní Vánoční Dárky Specifikace: Název Položky:Elektrické Teplé Cape Materiál: Flanel+Netkané textilie Napětí: AC 220-240V Frekvence: 5 HZ Výkon: 100W Teplota Úroveň: 3 Úrovně Časovač: 2 hodiny Rozměry Výrobku: 24x39 inch/ 60x100cm Vlastnosti: Extra-large 24x39" vytápění pad je ideální pro léčbu bolesti svalů v zádech, ramena, břicho, nohy a paže. Tlusté microplush vláken nabízí maximální pohodlí pro každodenní používání. Rychlý ohřev během několika vteřin poskytnout rychlou úlevu pro bolavé svaly. Rozsáhlé Bezpečnostní Funkce: ochrana proti Přehřátí systému, stejně jako konstantní teplota ochrana, vám zaručí lepší a bezpečnější zkušenosti Inteligentní Tepla a Časovač Nastavení: Vyberte si požadovanou úroveň tepla ze 3 možností (95℉-149℉); 2-hodinový režim Automatického Vypnutí pro maximální bezpečnost a energetickou účinnost Balíček Zahrnuje: 1 x Topné Podložky 1 x Napájecí Kabel s Regulátorem

861.88 Kč 1 690.16 Kč

Tepla Vesta ženy, Elektrická Tepelná Vesta, Pás Bederní, Zpět Magnet, Péřová Vesta ženy, Acdc T Shirt ženy, Ac Dc Band, Ac Dc Tričko, Album Tričko, Uhlíkových Vláken Vesta.

Číslo Modelu H771061
Efekt Anti-únava