Originál Vietnam Sumifun Tygr Balzám Zlaté Věže BalmNeck Masážní Mast Pro Zmírnění Bolesti Patch Tělo Masáž Artritidy C087

Čistá Hmotnost: 20g

Police Rok : 2 roky Složka: Methyl salicylate , mentol, eukalyptus paliva , eukalyptový olej, skořice olej, thymol, kafr .

Rozsah použití: Revmatické bolesti , bolesti zad , ischias , modřiny, výrony, křeče, podvrtnutí, přes meridiány, bodnutí hmyzem včelí pin , zvedněte svalové únavy , svědění , nevolnosti cestu , osvěžující .

DosageOutside ( Tu), vetřete třikrát denně .

Hlava : Bílý Tygr aktivní krém aplikovat na stranách chrámu hlavy , bolest hlavy může zastavit .

Bolest zubů : Bílý Tygr aktivní krém aplikovat na zuby, aby přijaly vhodná obličeje , 3 až 4 hodiny, k úlevě od bolesti.

Léčba astmatu : Take Tiger aktivní krém nanáší na zadní straně krku, na obou stranách páteře " Feishu "Bod .

Léčit horečku : Bílý Tygr aktivní krém aplikovat na Quchi , půl hodiny přivést dolů horečku , zejména u dětí, je více významný vliv .

Břicho : Bílý Tygr aktivní krém obalené v břiše " xiphoid "Jako opustil úřad , mají dobrý vliv na bolesti v nadbřišku .

Léčit zažívací potíže : Bílý Tygr aktivní krém aplikovat na obě nohy . "Zusanli"smysl jednoduché, průjem, dyspepsie , abdominální distenze dobrý vliv .

Léčba anginy pectoris : Bílý Tygr aktivní krém malované srdce v přední části levé hrudi , angina pectoris může být okamžitě zastaveno. Léčba omrzlin : Bílý Tygr aktivní krém aplikovat na mytí postižené oblasti, 1, 2 nebo 3 dny, jeden den může být efektivní. Řízení kuří oka bolest :Take Tiger aktivní krém nanáší na obilí , můžete se zastavit bolest při chůzi .

Anti - kinetóza kinetóza : V půl hodiny před odjezdem , Bílý Tygr aktivní krém obalené v pupíku nebo dvakrát předloktí "Neiguan"bod , může se zabránilo závratě a zvracení.

Revmatoidní artritida : Bílý Tygr aktivní krém, potažené na vnitřní straně kloubu, třikrát denně , analgetický účinek.

Bolesti zad:Bílý Tygr aktivní krém aplikovat na bolest a páteře.

Bolesti krční: Bílý Tygr aktivní krém a potažené na obou stranách krční páteře bolest

Vřele tipy Odbavení a daně:

Dovozní cla,daně a poplatky nejsou zahrnuty v položce ceny nebo poplatky za dopravu.

Je to kupujícího odpovědnost zajistit odbavení a zaplatit clo.

Mozol Válec, černý Pruh Náplasti, žehlička Patch Umělce, Kukuřice Mat, Spiderman, Iron Patch, Lék žehlička Patch, černé Dívky Záplaty, Lékařské Koleno Náplast, černé Kříže Náplastí, Mozol Prst.

Trvanlivost 3 roky
Značka Sumifun